مطالب جالب

دنیای من

دوستانه وشاد

بخشندگي را از گل بياموز، زيرا حتي ته كفشي كه لگدمالش مي كند را هم خوش بو مي كند

راز شادي در لذت پاک بردن از چيزهاي ساده است

هرگاه احساس كردي كه گناه كسي آنقدر بزرگ است كه نمي تواني او را ببخشي بدان كه اشكال در كوچكي قلب توست نه در بزرگي گناه ا

در نگاه كساني كه پرواز را نمي فهمند ، هر چه بيشتر اوج بگيري كوچكتر خواهي شد

ديروز تاريخ است… فردا راز است… وامروز يك هديه است

فقط كسي رنگين كمونو مي بينه كه تا آخر زير بارون بمونه.

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست .... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی

آنكه هر روز هوس سوختن ما مي كرد كاش امروز بود تماشا مي كرد!

انسان تنها مخلوقي ست كه نمي خواهد همان باشد كه هست

فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو ……مهم اینه که…..کی تا آخرش می مونه

فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن
مواظب افکارتان باشيد که تبديل به گفتار ميشوند.مواظب گفتارتان باشيد که آنها تبديل به اعمال ميشوند.مواظب اعمالتان باشيد که آنها تبديل به عادت ميشوند.مواظب عادتهايتان باشيد که آنها تبديل به شخصيت شما ميشود.

هميشه غمگين ترين و رنجورترين لحظات انسان توسط كسي ساخته مي شود كه شيرين ترين و شاد ترين لحظات را براي او ساخته است
از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

تاکه بودیم نبودیم کسی کشت ما را غم بی همنفسی تا که رفتیم همه یار شدند خفته ایم و همه بیدارشدند قدر آینه بدانیم چو هست نه در آن وقت که اقبال شکست

بعضی وقت ها اینقدر دلم برات تنگ میشه که می خوام از تو ذهنم بکشمت بیرون بقلت کنم.

خدا هيچوقت از تو سئوال نمی کنه که چه نوع ماشينی رو روندی؟ اما حتما از تو خواهد پرسيد که چند نفر رو که وسيله نداشتند به مقصد رسوندی؟

وقتی صدای اس ام اس مياد منيش اين نيست که مسيج داری منيش اينه که يکی به يادته

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه

عشق كليد شهر قلب است به شرط آن كه قفل دلت هرز نباشد كه با هر كليدي باز شود

زندگي مثل پياز است که هر برگش را ورق بزني اشکتو در مي ياره
نگاهي آشنا به ياس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقي را پاس کردم

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموي توست اما ريشه ي عمر من است

وقتی كسی رادوست داری، گفتن آسان تراست، شنيدن آسان تراست، بازی كردن آسان تراست، كاركردن آسان تراست. ووقتی كه كسی تورا دوست دارد، خنديدن آسان تراست. واگر تنهای

تنها باشی، به مرگ فكركردن ازهمه چيزآسان تراست

زندگي زيباست نه به زيبايي حقيقت.حقيقت تلخ است نه به تلخي جدايي..جدايي سخت است نه به سختي تنهايی

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستيم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...
ميگي گل رو دوست داري ولي ميچينيش... ميگي بارون رو دوست داري ولي با چتر ميري زيرش... ميگي پرنده رو دوست داري ولي تو قفس ميندازيش... چه جوري ميتونم نترسم وقتي ميگي دوستم داري؟؟؟

نديدم بهاری / محبت ز ياری / دلم غرق خون شد / عجب روزگاری
اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری

دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟
هر كسي هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خيالم كه همه كار و كسم شد. اون كه عاشقانه خنديد خنده هاي من دزديد زير چشمه مهربوني خواب يك توطئه ميديد

مهرباني را در نگاه منتظر کودکي ديدم که آبنباتش را به دريا انداخت تا اب شيرين شود
واسهء شکستن يه دل فقط يه لحظه وقت مي خواي...اما واسه اينکه از دلش در بياري شايد هيچ وقت فرصت نداشته باشي
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بيچاره از اين عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اينست پروانه پرش سوخت ولي من جگرم سوخت

عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند!!
هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه
هيچوقت به کفشات نگاه کردي؟؟ دو همراه دو عاشق باهم کثيف ميشن باهم تميز ميشن باهم با آب بارون خيس ميشن اگه يکيشون نباشه اون يکي زندگي کردن براش بي معني ميشه اي کاش ما آدما يه کم از کفشامون ياد ميگرفتيم
يه روز عشقت رو دزديدم و براي اينکه جاش مطمئن باشه اون رو تو قلبم قايم کردم اما نميدونستم که يه روز براي اينکه اون رو پس بگيري قلبم رو ميشکني.
شما نمیتونید کسی را وادار کنید که دوستتون داشته باشه.اما میتونید به کسی تبدیل شوید که دوستش میدارند.

هیچ کس نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل یادش دادم که وقتی شکست لبه ی تیزش دست اونی را که شکستش نبره
ميدونی چرا وقتی گريه ميکنی چشمت رو مي بندی؟وقتی ميخوای بخندی،وقتی ميخوای کسی رو بوس کنی،وقتی ميخوای تو رويا بری چشمت رو ميبندی؟چون قشنگترين چيزاي اين دنيا ديدنی نيستند.

زندگی به من آموخت كه چگونه گریه كنم و گریه به من نیاموخت كه چگونه زندگی كنم....تو نیز به من آموختی چگونه دوستت بدارم اما به من نیاموختي كه چگونه تو رو فراموش كنم.

وقتی که کودک بودم به من گفتند همه را دوست بدار. حالا که از ميان همه به يک نفر دل بستم٬ می گويند فراموشش کن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:20 توسط زهرا|


آخرين مطالب
» دنیای من....
» سلامی دوباره....
» امام حسین (ع)
» بابت نبود چند ماهه
» دلم گرفته......
» ویژه شهادت حضرت علی (ع)
» عشق چیست؟!!!
» بدون شرح
» مطلب ارسالی از سرنوشت
» ولادت سه نور تابناک ولایت
» چرا به همدان همه دان گفته میشه" بر اساس یه داستان"
» مبعث رسول اکرم (ص)
» اینو نخونی بد چیزی رو از دست میدیا.....
» حکایات جالب وخواندنی(طنز ایرانی)
» اس ام اس خنده دار جدید.....
» آموزش بدست آوردن عشق
» اشعار طنز
» به مناسبت روز پدر
» داستان های کوتاه و خنده دار
» داستان بخت بیدار
» چطوری امضا می کنی؟؟؟
» دانستنی های بامزه:
» چگونه شادتر زندگی کنیم؟
» 6 دلیل خوب برای خواب بعد از ظهر !
» چرخ زندگی تان خوب می چرخد یا ، بد ؟
» چه قدر عجیبه؟!!!
» تقدیم به مادر عزیزم
» داستانی از آلبرت انیشتین
» اس ام اس عاشقانه
» برای دلهای گرفته
Design By : MohammadDesign.IR